30/05/2007

Beauties!

I've been wanting to knit a shawl in lace pattern for a while. The design was in Handwerken Zonder Grenzen 135. While looking for the right yarn for this shawl I came across some beautiful designs by Hanne Falkenberg. I'd never seen her work before, but now I want to make one! Only problem is which one to choose. I like the Da Capo, Diva, Pygmalion and Ping Pong the best. Can't choose yet, and then there is the colour to decide about as well...

Ik wil al een tijdje een sjaal in kantwerk breien. Het patroon staat in Handwerken zonder Grenzen nr 135. Op zoek naar het juiste garen voor deze sjaal stuitte ik op de prachtige ontwerpen van Hanne Falkenberg. Ik had nog nooit eerder iets van haar gezien, maar nu wil ik er ook één maken! Het enige probleem is; welke? Het mooiste vind ik; Da Capo, Diva, Pygmalion en Ping Pong. Ik kan nog niet kiezen, en dan moet ik ook nog over de kleur nadenken...



Pygmalion


Da Capo


Diva


Ping Pong


If you like these, take a look at her site: www.knit.dk

Als je dit ook zo mooi vindt, neem dan eens een kijkje op haar site: www.knit.dk

No comments: